Українська Греко-Католицька Церква. Львівська Архиєпархія, м.Львів, пл.Кропивницького 1, тел. (032)2334073, email: [email protected]
"Поки не погордує хто страхом Божим, доти він не згрішить. Чи хочеш не грішити? Зберігай страх Божий." (Св.Єфрем Сирійський)

Роздуми на карантині МАТЕРІАЛЬНЕ ПРОКЛЯТТЯ ЛЮДСТВА

Переглядів: 1797Коментарі: 0
Публікації

Німецькі вчені нещодавно опублікували цікаві дані: за останні 50 років рівень життя німців, у середньому, зріс на 400%, у той час, як кількість нещасних людей, які страждають від депресії, зросла на 38%. Чому?

Генрі Форд став одним з найбільш багатих людей у світі, завдяки реформуванню автомобільного виробництва. Його успіхи надихнули багатьох талановитих підприємців на створення найбільших брендів: Cadillac, Chevrolet, Buick (Бьюїк), Dodge (Додж). Нові машини буквально заполонили Америку. Через деякий час настав такий момент, коли продажі автомобілів різко впали. Ринок наситився.

І тут резонно напрошується висновок: навіщо комусь потрібне нове авто, якщо прекрасно їздить старе? Навіщо витрачати гроші?

Зіткнувшись з проблемою збуту, геніальні маркетологи придумали нове хитромудре рішення: випускаючи щораз новіші моделі, власникові старих авто вони почали вселяти почуття неповноцінності. І (о, диво!) продажі авто суттєво зросли…

Їхній успіх надихнув підприємців інших галузей: одягу, косметики, взуття, побутової техніки тощо. І, як кажуть, понеслася душа в рай... Та, чи в рай?

Маленький приклад: Сьогодні часто можна бачити з яким презирством, виряджені в модний одяг, підлітки дивляться на дитину, яка не може собі дозволити таку розкіш. При тому, звернімо увагу: двічі на рік виробники одягу випускають нові колекції. Експерти, дизайнери нескінченно повторюють нам: «в цьому сезоні буде модний зелений/фісташковий (чи ще якийсь) колір». Для чого це робиться? Цей хитрий прийом створено для збільшення збуту. Бо, люди, які в минулому році купили точно такий самий одяг, але червоного кольору, будуть відчувати себе дискомфортно.

Те ж саме стосується мобільних телефонів, чи інших, як тепер модно говорити, ґаджетів… Випускаючи постійно нові девайси, одяг, косметику тощо, транснаціональні корпорації маніпулюють свідомістю простодушного споживача. І задля успішності реалізації своєї продукції, вони на її рекламу витрачають до 500 млрд. доларів за рік.

Як бачимо, цієї величезної суми є достатньо для того, щоб зробити нещасним усе людство. А якщо протягом року витрачати хоча б третину цих грошей для вирішення проблеми голоду на Землі, її було б успішно вирішено.

Тепер подумаймо: а ЩО? для тих людей є 500 млрд. доларів, якщо вони володіють усім світовим багатством? Питання риторичне. Було б бажання...

Сьогодні трагедією людства стало рабство споживацтва. Інколи, купивши нову річ, людина радіє дуже недовго. Бо, якщо за короткий час хтось з приятелів чи знайомих придбає щось новіше чи краще, ця радість може обмежитися лише одним днем. Отак, узявши нещасну людину в рабство гроша, золотий телець торжествує...

Живемо у світі, який нав’язує нам свої принципи і свої стереотипи. Світ пропонує, але ж вибираємо і погоджуємося лише ми.

Гадаю, що не варто добровільно зрікатися власної свободи...

Адже: ЩО обираємо, ТЕ й маємо.

***

«А ті, хто хоче багатіти, упадають у спокуси та в сітку, та в численні нерозумні й шкідливі пожадливості, що втручають людей на загладу й загибель. Бо корінь усього лихого – грошолюбство, якому віддавшись, дехто відбились від віри й поклали на себе великі страждання» (1 Тим 6, 9-10).

Отець Іван Галімурка

Джерело:Блог отця Івана Галімурки

Залиште коментар!

grin LOL cheese smile wink smirk rolleyes confused surprised big surprise tongue laugh tongue rolleye tongue wink raspberry blank stare long face ohh grrr gulp oh oh downer red face sick shut eye hmmm mad angry zipper kiss shock cool smile cool smirk cool grin cool hmm cool mad cool cheese vampire snake excaim question


(Щоб коментувати анонімно, введіть ім'я і символи внизу).Анонімні Коментарі буде опубліковано після перевірки.
Зареєструйтесь тут, щоб отримати відповідь на e-mail. Як реєструватися читайте тут

     

  

вкажіть своє ім'я, і введіть символи внизу

(Обов'язково)